سایت تخصصی سایکل توریسم «سفر با دوچرخه»

گروه سایکل توریسم منتظران موعود

سایت تخصصی سایکل توریسم «سفر با دوچرخه»

گروه سایکل توریسم منتظران موعود

سایکلوتوریسم چیست ؟

سایکلو توریسم از لحاظ لغوی از دو کلمه سایکل بمعنای دوچرخه و توریسم یا همان گردشگری تشکیل یافته و همانطور که از اسمش پیداست در واقع نوعی از جهانگردیست با این تفاوت که وسیله نقلیه آن دوچرخه میباشد
البته این تنها بخشی از تفاوت سفر با دوچرخه به نسبت سایر انواع سفر است و تفاوت در دیدن و لمس بدون فاصله طبیعت و خستگی و غیره و غیره بخشهای دیگریست که هرگز در سایر انواع گردشگری یافت نمیشوند
معمولا هنگام سفر این وسیله نقلیه است که انسان را جابجا میکند اما اینجا خود وسیله نقلیه هم با نیروی انسان جابجا میشود
شرایط آب و هوایی در اینجا بسیار مهمتر از سایر انواع مسافرت اهمیت دارد
دوستان همسفر در مسافرت با دوچرخه اگر همرنگ نباشند بلاشک دچار اختلاف و درگیری خواهند شد و این بخاطر فشار خستگی حاصل از بار و رکاب زدن است
شاید اگر بخواهم سایر تفاوتها و مزیتهای این نوع از گردشگری را بگویم در این کوتاه سخن نگنجد اما برای ختم کلام یک مطلب را میگویم و آن اینکه لذتی دارد که ترکش را ناممکن میکند

نظرات 3 + ارسال نظر
باوفا جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:42 ب.ظ

سلام ببخشید علی جون ولی تمام مطالب این وبلاگتو من تو جا های مختلف خوندم(یه جایی مثل سایت http://www.ttic.ir)بابا منبع بده قربونت برم ضرر که ناره شاید دلیل اینکه دوستات ولت کردنم همین کارات بوده خلاصه وبلاگ باهالی داری امیدوارم تو عشقتم(دوچرخه سواری)موفق باشی

آیدین تبریزی جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:10 ب.ظ

سلام من ایدین تیریزی هستم از تبریز من مخوام این تابستان با دوچرخه برم شمال .دارم دوچرخه ام و اماده مکنم .لطفا من و کمی یاری کنین چون کم تجربه هستم به کمک های شما نیاز دارم .اگه میشه برام emil بزارین که من باید چیا وردارم و به چی توجه کنم

قاسم محمدی پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:12 ق.ظ

سلام محمد جان
درمورد ترک دوچرخه توریستی و نحوه بستن آن لطف کنین تجربه رسانی کنید....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد